• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Är det möjligt med ett samlingslån?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Det var inte lite Blanco du hade. Skulle du samla för hela beloppet?
Precis, hela beloppet kommer gå till att samla och sänka min månadskostnad på ett dramatiskt sätt. Genom att sänka månadskostnaden kommer jag också få utrymme att kunna amortera ned på befintliga lån. Remember har dock inget lösenkrav.
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Ännu inget meddelande från Remember om att de verifierat mitt kontonr med min bank. Däremot såg att det nu finns ett medgivande till e-faktura. Borde väl innebära att det är klart? Någon som vet hur länge det dröjer till utbetalning?
 

brokoly

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
16 Juni 2017
Meddelanden
614
Mottagna reaktioner
215
Poäng
417
Ännu inget meddelande från Remember om att de verifierat mitt kontonr med min bank. Däremot såg att det nu finns ett medgivande till e-faktura. Borde väl innebära att det är klart? Någon som vet hur länge det dröjer till utbetalning?
De brukar vara rätt snabba, 1-2 dagar efter smset om godkänt
 
L

Luspank

Gäst
Poäng: 0
Så där, fått sms om att lånet är beviljat och att pengarna är utbetalade! Är så obeskrivligt lättad att jag saknar ord. Faktiskt en aning tårögd av glädje då min tillvaro kommer förändras totalt. Samtidigt är jag ödmjuk inför det faktum att jag fick ett lån beviljat med mina förutsättningar. Hade kanske tur men oavsett är jag så ofantligt glad just!! :)
 
D

Daniel44

Gäst
Poäng: 0
Har ni tips på vad jag kan göra för att få ett samlingslån? 5 UC Ff och 2 % i UC score. Årsinkomst på ca 400k.
Vad har jag för möjligheter?
Samlingslån?
Ett mindre privatlån för att betala snabbt?

Blanco
430k Collector
190k sparbanken
 

Streetspirit78

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 927
Blev medlem
5 Januari 2015
Meddelanden
2 635
Mottagna reaktioner
1 178
Poäng
927
Har ni tips på vad jag kan göra för att få ett samlingslån? 5 UC Ff och 2 % i UC score. Årsinkomst på ca 400k.
Vad har jag för möjligheter?
Samlingslån?
Ett mindre privatlån för att betala snabbt?

Blanco
430k Collector
190k sparbanken
Du borde ha rätt goda chanser till ett samlingslån. Kan du vänta ut några ff så ökar chanserna och möjligheten till bättre ränta. Sök hos Lendo.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp